czwartek, 21 lipca 2011

[15]

Dzień dobry :3 !
Pierwszy raz piszę już jako oficjalna redaktorka!
Bardzo się cieszę !
Dziękuję Wam, że ciepło mnie przyjęliście.
Teraz przejdźmy do konkretów czyli NOTKA.




Fantie znów zaskakuje nas cudowną kolekcją ''Do me a favour''
Znajduje się w niej 15 handmade'ów w cenie 40m$ za każdy.
Są po prostu boskie i ...
A co tam będę Wam mówić, zobaczcie sami.


Kolejną projektantką, która zaskakuje nas świeżutkimi ciuszkami, jest Ayu.
Nowa kolekcja jest dość obszerna, ponieważ znajduje się w niej 60 ''ubierankowych'' ciuchów. 
Na pewno znajdziecie coś dla siebie :) 

Użytkowniczka : Didi99r


Pierwsze wrażenie : 1/5

Twarz : 1/5

Ubiór : 3/10

Dodatki : 2/5

Razem : 7/25

czyli :
dopuszczający

OCENA : 
Tak na prawdę nie wiem od czego zacząć, żeby Cię nie urazić.
Ja jestem racze osobą życzliwą i mam problem z krytykowaniem, ale właśnie na tym polega ocena stylizacji.
Nie mogę Cię okłamać, więc mam nadzieję, że nie poddasz się po moich słowach, a wręcz przeciwnie-
zmienisz się na lepsze. No dobrze koniec wykładu przejdźmy do oceny.
Twarz jest koszmarna. Źle dobrane usta sprawiają, że wyglądasz staro.
Przyczyną tego jest również makijaż, który wywołuje ''wory'' pod oczami. Gdyby nie ten makijaż oczy byłyby ładne. Na temat nosa powiem jedno - nienawidzę go! Ten mały koszmar psuje wiele stylizacji.
Dałam punkt za włosy, które w górnej części stylizacji są najładniejsze.
W ubiorze dałam kilka punktów za niebieski sweterek i biały top.
Całość ubioru psuje spódniczka.
Przejdźmy do dodatków, bo to właśnie one sprawiły iż stylizacja jest nieudana. 
Zacznę od butów. które są (przepraszam, że się tak wyrażę, ale nie mam innego określenia) cholernie brzydkie! Kolorowa bransoletka, portfel i torby też są ok.
Przepraszam, że tak się rozpisałam.

RADA : 
Zmień makijaż, nos i usta. Spódniczkę zastąp zwykłymi dżinsami.
Proponowałabym niebieski portfel.
No i te buty ... Zamień je po prostu na białe lub niebieskie szpilki.
Z tego co wiem jest to stylizacja ''zakupowa'' - pasowałyby tu ewentualnie baletki np. w kolorze sweterka.

Użytkowniczka : tamaguci 

Pierwsze wrażenie : 4/5

Twarz : 3/5

Ubiór : 9/10

Dodatki : 4/5

Razem : 20/25

OCENA : 
Stylizacja jest dobra.
Sukienka elegancka, buty, naszyjnik i pierścionek pasują idealnie. Zmieniłabym jedynie torebkę na inny krój. Fryzura trochę nie pasuje do tego stroju. Z twarzy jedynie nos jest ok.

RADA : 
Tak jak już mówiłam zmiana torebki na inną wyjdzie Ci na dobre.
Troszkę inaczej uczesałabym naszą modelkę np. fryzura z falowanymi pasmami by się tu odnalazła.
Napisałam, że tylko nos jest ok, ponieważ wraz ze zmianą fryzury trzeba będzie odnaleźć pasujące do niej oczy i usta, a te zmiany ciągną za sobą jeszcze makijaż. I może jakiś manicure by się przydał ? :)


Pewnie każda stała użytkowniczka Fashionstyle już to wie, lecz osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z tą wspaniałą grą zadają sobie pytanie ''Jak się pozbyć depresji?''
Króciutko Wam to opowiem.
Jest to bardzo ważne dla naszej modelki, gdyż podczas depresji nie może pracować, a za tym ciągnie się brak pieniędzy, brak jedzenia, anoreksja i inne straszne rzeczy.
W leczeniu tej choroby chodzi o uzupełnianie paska potrzeb zwanego ''Humor''.
Zabieramy więc naszą podopieczną do miasta klikając kolejno : 

Madolan ---->Rozrywka

Gdy już wejdziemy w opcję Rozrywka pojawi nam się kilka propozycji, wtedy wybieramy najlepiej opłacalną. Z mojego doświadczenia wiem, że trzeba wziąć kilka aby zapełnić pasek ''Humor''.
Pamiętajmy jednak, że każda opcja wymaga energii.
Mam nadzieję, że pomogłam.


_________________

Na dziś to by było tyle :)
*Miałam dodać jeszcze dział ''Konkursy'', ale nie wyrobiłabym się w czasie, dodam więc następnym razem.
Serdecznie zapraszam Was do zgłaszania się do Ocen Stylizacji. 
Buziaki 
paulina19a

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli krytykujesz to może tak odważnie - nie anonimowo :) ?