sobota, 30 lipca 2011

[17] Konkurs konkursem, ale notki muszą być!

Już bardzo dawno tu nie pisałam, więc trzeba to nadrobić ;)



Niedawno na blogu OB pojawiły się inspiracje szafiarkami w postaci bardzo ciekawie i estetycznie zrobionych obrazków:
Mi osobiście najbardziej podoba się ta trzecia.

---

Dziś kończy się kolejne głosowanie na miss'09.
Coraz rzadziej pojawiają się reklamy w pozdrowieniach, czy prośby o głosy na pw. To znak, że te konkursy już na prawdę wszystkim się nudzą ;)

Aktualnie prowadzą:
Sunrice - 318 głosów.
HotRaspberry - 316 głosów
Myszqua121 - 212 głosów

Stylizacje są całkiem ładne. Do gustu najbardziej przypadła mi ta z pierwszego miejsca.



Dzisiejszym must have'em będzie...
Czarna sukienka z butiku psychic shop.
Dlaczego tym razem wybrałam akurat ją?
Jest handmejdowa, co teraz nadaje ciuchowi tego czegoś.
Poza tym jest to sukienka, którą każdy powinien mieć w swojej garderobie.
Ponadczasowy krój, pasujący do wszystkiego kolor, ślicznie wygląda na modelce i pasuje do różnego rodzaju stylizacji: tych ostrzejszych i tych eleganckich.
Cena: 250m$



Jak urozmaicić wygląd swojego bloga?
Blogi w serwisie fashionstyle obsługują html, dlatego mamy możliwość nadania ciekawego wyglądu naszym notkom, ogłoszeniom i konkursom.

Pogrubienie - <b>Tutaj wpisz tekst</b>
Podkreślenie - <u>Tekst</u>
Kursywa - <i>Tekst</i>
Przekreślenie - <s>Tekst</s>
Wyśrodkowanie - <center>Tekst</center>
Kolor - <font color="kolor">tekst</font>
W miejsce kolor wpisujemy wybrany przez nas kolor w języku angielskim(mp. red, blue, navy, gray teal...), albo sześciocyfrowy kod koloru z tabeli kolorów HTML.
Rozmiar - <font size="cyferka">Tekst</font>
W miejsce cyferka wpisujemy liczbę od 1 do 7, (1 - najmniejszy, 7 - największy)

Mam nadzieję, że to pomoże nowym na fs.


W Salonie urody ostatnio pojawiło się bardzo wiele nowych fryzur.

Dostępna w 16 kolorach. Nie spłaszcza głowy, wręcz nadaje jej jeszcze ładniejszego kształtu. Pasuje do dziewczęcych, słodkich, ale i eleganckich stylizacji. Ślicznie wykonana.
Dostępna w 20 kolorach. Bardzo oryginalna, pasuje do tych ostrzejszych i do tych dziewczęcych stylizacji.
Dostępna w 19 kolorach. Lekko spłaszcza głowę. W odcieniach blondu idealnie wzmacnia przekaz dziewczęcych stylizacji.
20 kolorów. Cudne wykonanie, nie spłaszcza głowy. Ta prosta fryzurka pasuje do wszystkiego.

7 kolorów. Nie występuje w odcieniach rudych i w blondzie. Bardzo oryginalna fryzurka. Według mnie pasuje praktycznie do wszystkiego, wystarczy tylko wybrać odpowiedni odcień. Kojarzy mi się z Japonią :3

---

Uff.. dałam radę! Chyba...

No i na koniec...
Jutro chyba zaczynamy pierwszy etap.
Z powodu iż dziewczyny wszystko zorganizowały same, teraz ja się wszystkim zajmuję!
I jeszcze jedno:
W KONKURSIE UDZIAŁ BIORĄ TYLKO OBSERWATORZY BLOGA!
Jutro wszyscy dostaną na pw wiadomość, na którą trzeba odpisać potwierdzając swój udział.

Co do notki, to chyba wyszła lekko chaotycznie, ale.. mam wytłumaczenie! Którego nie zdradzę ;>
Mam jeszcze jedną prośbę (taką jak zawsze)
Zgłaszajcie się do oceny, pod tą notką ;)

Pozdrawiam.
gabryla_

10 komentarzy:

  1. Jaki śliczny obrazek na początku notki ♥.♥ A ta część o htmlu bardzo mi się przyda... Mnóstwo osób się pyta jak się robi kolorowy tekst - będę ich odsyłać do tej notki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja się zgłosiłam do oceny pod tamtą notką i co? Nie ocenicie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się do ocenienia postaci o tej : http://fashionstyle.pl/static/looks/159934.png?refresh=1933985 Ma być oceniana przez gabryla_ {mój nick to Balletka21}

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. http://fashionstyle.pl/shop/boutique/7801/

    OdpowiedzUsuń
  6. http://fashionstyle.pl/profile/128328/ o to stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Gabryla oceni wasze stylizacje w jej następnej notce. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. http://tinypic.pl/x54izvjc8acv - do oceny ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli krytykujesz to może tak odważnie - nie anonimowo :) ?