środa, 10 sierpnia 2011

Zakończenie oddawania prac

Kilka minut temu minął termin oddawania prac na I etap konkurs " Miss bloga ", prace które będą przysyłane powyżej godziny 14;00, zostaną automatycznie ignorowane, a ich właścicielki zdyskwalifikowane z konkursu, bez możliwości powrotu do konkurencji. ll Poniżej przedstawiamy listę osób, których prace zostały przyjęte i uznane za poprawne. :


1.Kazimierowa
2. wonderfullyx
3. jula.cool
4. Julla
5. Herejza
6. patinka95
7. Vanilia.
9. Eilein
10. angelika251
11. aska7074
13. Wer_ka
14. jaredka
15. Grise
17. truskafka_
19. ILoveNY_
21. Shakira1
23. Daruska32
24. Kropciana
25. Aciaz
27. Daria5
28. Alexija
30. ejsh
33.  Muaa.
38. madzix111
39. karolajnaxd
41. Tost
42. ilonka1121
43. nika007
44. Smilice
45. misiaczek9123
46. January29
50. Pinakolada.
51. editokarz1997
52. melpomene
53. Marvel

Wyniki zostaną przedstawione w jednej z następnych notek, która zostanie opublikowana niedługo.

Mamy jeszcze jedną wiadomość! W kręgu jury możemy powitać KaręKopiarę, która przeznaczy dodatkową pulę m$ i glamsów, dla miejsc stojących na podium. Nagrody staną się jeszcze większe. Oprócz tego - Kara będzie miała wpływ na Etap I. Nie będzie oceniała prac, jednakże ... Tego dowiecie się w notce z wynikami !
Póki co, możemy to uznać za sekret.

Pozdrawiamy, załoga bloga khm-fs. : )

16 komentarzy:

  1. Staje się to coraz bardziej ciekawe ^^


    angelika251

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mało wyszło tych osób,sporo chyba sobie olało ten konkurs,przykro.

    Czekamy na wyniki w takim razie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na wyniki :)
    Konkurs świetny ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. super jest ten konkurs, choc to dopiero początek... czekam na wyniki< mam nadzieje ze pozytywne>..
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszymy się, że podoba Wam się konkurs :)
    Jest nam również przykro, że tak wiele osób nie oddało prac.
    Pozdrawiamy,
    załoga khm-fs.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również czekam na wyniki i szczerze mówiąc obawiam się 2 etapu : P Konkurs oczywiście jak najbardziej uważam za świetny ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że osoby, które były przypisane do mojego butiku nie ubrały się tragicznie xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam super butik ;) Nie mogę doczekać się wyników.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez mialam extra butik, Evelin . Postać ubralam w calosci z ciuchow tego sklepu ;)
    konkurs - MEGA !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. proszę żeby ktoś odczytałam mojego meila :PP

    OdpowiedzUsuń
  12. Nanananana
    Dajcie już te wyniki , Gabryla no .. :D
    A Gabryli nie ma.
    Ale ja głupia jestem.. ;x xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy wyniki jeśli mogę się zapytać ? :D

    Pozdrawiam Angelika251

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepraszamy Was baardzo , że tak zwlekamy z notką. Dziś postaramy się opublikować wyniki ; )

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli krytykujesz to może tak odważnie - nie anonimowo :) ?