piątek, 14 października 2011

FINAŁ

Oficjalny Plan działania:
1.       Przedstawienie Kandydatek.
2.       Przemowa organizatora.
3.       Jak głosować?
4.       Udział w sondzie.
5.       Informacje.

***

Wonderfullyx – Kandydatka z numerem 2.

Dotychczas uzyskała 105 punktów.

Vanilia. [Obecnie Noemie.] – Kandydatka z numerem 7.
Dotychczas uzyskała 119 punktów.

Aska7074 – Kandydatka z numerem 11.
Dotychczas uzyskała 60 punktów.

Daruska32 – Kandydatka z numerem 23.
Dotychczas uzyskała 78,5 punktu.

Kropciana – Kandydatka z numerem 24.
Dotychczas uzyskała 107 punktów.

Madzix111 – Kandydatka z numerem 38.
Dotychczas uzyskała 71 punktów.

Karolajnaxd – Kandydatka z numerem 39.
Dotychczas uzyskała 107 punktów


***
Krótka, co prawda, ale musi być. Miałam nic nie pisać na ten temat, lecz gdzieniegdzie nieświadomie wciskałam parę słów i tak powstał całkiem obszerny fragment. Przede wszystkim gratuluję wszystkim, którzy dostali się do finału, lecz nie zapominam także o tych, którzy próbowali do niego dobrnąć, dlatego dla każdego znajdzie się nagroda. Nasza pula nagród nieznacznie się powiększyła od momentu rozpoczęcia konkursu, dzięki pomocy sponsorów. Nagrody stały się jeszcze lepsze jakościowo dzięki wykonanym m.in. dyplomom  projektom, nagłówkom.  W skrócie, dziękuję wszystkim którzy pomogli w rozwoju konkursu, Życzę powodzenia i tak jak wy z niecierpliwieniem oczekuję wyników. ^^

***
Dla czytelnika: Wiadomo, po przejrzeniu prac, głosujesz na twoją faworytkę. Głos w ankiecie można oddawać jak tylko często się da i na kogo tylko chcesz.
Dla uczestnika: Staraj się uzyskać jak najwięcej głosów w ankiecie, wiadomo. Pamiętaj o tym, iż wygra osoba, która zyska najwięcej pkt. W rubryce „punkty” nie ta, która zyska najwięcej głosów w sondzie! 1 GŁOS= 1 PUNKT.

***
Głosowanie rozpoczyna się 14 października 2011 roku.
Głosowanie kończy się 21 października 2011 roku.
Czas:  15.30
Można przekupywać oraz reklamować.
Wniosek taki, a nie inny, ponieważ bycie Fair nic Ci nie da, poza stratą szansy, pamiętaj, że zawsze znajdzie się ktoś kto będzie od ciebie sprytniejszy i odpowiednio to wykorzysta. Nawet jeżeli nie wyraziłybyśmy na to zgody.

1 GŁOS = 1 PUNKT.
POWODZENIA!

29 komentarzy:

  1. ojej .... mam tylko 71 pkt. chyba uciekły mi na tych oprawach graficznych co mi nie wyszly... napewno nie wygram. mam za malo pkt , ale i tak sie ciesze, ze doszlam tak daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. niektórzy nie mają umiejętności graficznych i raczej przewidziane jest że nie wygrają ale cóż spróbuję i liczę na wasze głosy
    aska7074

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam ,ale mialam hmm ... problem z przekazaniem prezentacji jurorm, bo nie mozga sie odtworzyc. trudno... wazne ze sie dosta;am, bo na tyle tylko moge liczyc. - na dyplom ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Na wygraną też, bo w końcu liczyć zawsze można. Hue hue. A tak naprawdę, to naprawdę każdy ma szansę, tylko trzeba mieć dużo znajomych na fs, fb, nk itp. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. no tak, tyle ze wiekszosc z nich nie gra w takie gry ... jestem tak jakby samotna, a nawet jak wyslalam z 30 wiadomosci na fs to jeszcze nikt nie iodpisal. ;(,
    i tak sie licze z tym, ze dalam rade przejsc tak daleko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no tak, tyle ze wiekszosc z nich nie gra w takie gry ... jestem tak jakby samotna, a nawet jak wyslalam z 30 wiadomosci na fs to jeszcze nikt nie iodpisal. ;(,
    i tak sie licze z tym, ze dalam rade przejsc tak daleko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Głosuję na madzix111, poniewaz ma ona styl i całkiem nieżle sią zapowiada z tego co widze na profilu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Madzix - ale przecież nie muszą głosować osoby grającą w tą grę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak ??? nie wiedzialam ... ;)
    a to po prostu musi napisac osoba, ktorej sie podoba moja lalka, podpisac kim jest i dl;aczego ???
    super, ale widze ze mam juz 1 glosik ... ;)
    w jednym jestem pewna - mam o wiele wiecej przyjacio nie grajacych w ta, gre , ale moge na nich polegac. pomoga mi !!! ;**
    dzieku za przypomnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. madzix w notce masz napisane, że trzeba głosować w ankiecie ;) Kliknij na duży napis Zagłosuj w sondzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. aha .... ojej,,, nie skapnelabym sie ... mam na razie 3 m. ciekawe czy utrzymam to tempo ... no nie wiem ... dzieki za info ... ;)
    wiec nie trzeba w komentarzach ?

    OdpowiedzUsuń
  12. madzixie - Nie, nie trzeba. Za dużo by było z tym zamieszania, poza tym o wszystkim pisze w notce o: To jest twój pomocnik 8).

    OdpowiedzUsuń
  13. heh .... no tak. :)
    dzięki jszcze raz i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. w sondzie wygrywam, ale bede miala chyba 6 miejsce ... ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. w sondzie mam 3 miejsce ale liczą się punkty ; d ale wydaje mi sie że przejdę bo mają mnie pkt. ludzie. noo ale nei chwalmy dnia przed zachodem słońca. powodzenia !
    wonder

    OdpowiedzUsuń
  16. nawzajem ... :)
    mam 71 pkt, i w sondzie 1 m. ale to nic nie da, skoro mam tylko tyle pkt.. ;)
    gratuluje już osobie wygranej i zyczę powodzenia innym ;)
    madzix111
    dziekuję wszystkim za oddane na mnie głsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zagłosowała na Kropcię , bo , bo , bo ją lubię. :D


    Tościik.

    OdpowiedzUsuń
  18. ołłł ... dziś już koniec głosowania ??? Kiedy będzie ogłoszenie Oflicjalnych Wyników, jeśli można spytać. xoxo :)
    Madzix111

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety wyników możecie się spodziewać dopiero w następny weekend. Mamy dosyć dużo spraw do załatwienia związanych z nagrodami :) Przepraszamy za przeciąganie czasu.
    Administracja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale można rozumieć, że ankieta się zakończyła ? :3

    OdpowiedzUsuń
  21. oj... no trudno ... wytrzymam... rozumiem was, ja tez nie mam juz czasu prawie na nic .... Pozdrawiam :)
    madzix111

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja fas dziefczęta o wynikach poinformuję na priv, więc keep calm XD

    OdpowiedzUsuń
  23. oK. a czy do wtorku się wyrobicie, bo nie będę miała dostępu do internetu potem ... :(

    OdpowiedzUsuń
  24. a co z normalnymi notkami?


    ejshh

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli krytykujesz to może tak odważnie - nie anonimowo :) ?