piątek, 25 listopada 2011

Witam.
Dawno tu, w zasadzie, żadnej konkretnej notki nie pisałam. Straciłyśmy z dziewczynami, zapał, może chęci i wyszło jak wyszło. Jednak wierzę w to, że będziemy znów na sile tu pisać. A skoro pojawił się u mnie pewnego rodzaju zapał to muszę to wykorzystać. Jednak brak zgłoszeń na redaktora troszkę dołuje.
Jak widać na blogu trochę się pozmieniało, nowy imidż, nowe działy, więc pojawia się kolejna kłoda pod nogami, bo znając mnie zrobię coś nie tak, a to trochę niefajnie wyjdzie tak na początek.
Dobrze, koniec tego bezsensownego pisania o niczym.

-----------------------------

---------------------------------
Must Have
Najbardziej zawsze lubiłam pisać Must have'y, myślę, że to się nie zmieniło. Najszybciej, najłatwiej - czyli to co Gabrysia lubi najbardziej. Myślę, że nic nie stoi na przeszkodzie, by tak rozpocząć działalność bloga.


Sukienka, przedstawiona na powyższej miniaturce pochodzi z butiku Miał. Jednym z jej plusów jest to, że pochodzi ze stosunkowo nieznanego butiku i rzadko widzi się ją na fs'owych lalkach. Poza tym jest ślicznie wykonana. Niewątpliwie wadą jest brak rączki, ale teraz w wielu butiku można taką znaleźć, więc moją radą jest niezwłoczne zakupienie, tego cuda za w zasadzie całkiem niską cenę, czyli 50m$.

----------------------------

-------------------------------

Powyższe logo jest logiem mojego butiku, który nie cieszy się zbyt dużą popularnością, więc stwierdziłam, że coś zrobić z tym trzeba.
Szata graficzna nie powala, zawartość też, ale przecież pomaganie biednym jest kól, nieprawdaż? :)
Ciuchy dodawane były w różnych odstępach czasowych, bez żadnych miniaturek, ostatnio wpadłam na pomysł dorobienia do nich logo i tak oto powstaje szesnasto-elementowa kolekcja.

Nowości z innych butików były zaprezentowane na innych blogach, więc nie widzę potrzeby robić to po raz któryś. Teraz, jednak, to my będziemy jako pierwsze informowały o niusach w modolanie :D


-------------------------

Zachęcam do zgłaszania się do oceny (W komentarzu : link do stylizacji+login+oceniająca) oraz do zgłaszania się do naboru (patrz notka niżej)


Dziękuję za uwagę. Następnym razem będzie lepiej.

13 komentarzy:

  1. Hej. Świetna notka. Ja się zgłosiłam na redaktorkę. Czy Wam Fashion Style działa, bo ja nie mogę wejśc na stronę. Występuje błąd, error, czy inne tam takie... ;)
    Pozdrawiam - madzix111

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi działa.
    Tak przy okazji - wysłałam do Ciebie wiadomość na fs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to mam pecha. Naprawdę, ani na konmuterze, ani na laptopie mi nie działa. Napisz mi wiadomośc na gg - 37462608 jakbyś mogła oczywiście. Dzięki z góry. :)
    madzix111

    OdpowiedzUsuń
  4. A kiedy będą wyniki ???

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkursu na redaktorkę .. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mejla nie doszły żadne zgłoszenia, więc nie publikujemy braku wyników ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się lgosiłam i wgl wyslaąlm nawet reportarz. Powinien do was dojsc. sprawdzcie poczte jescze raz. napewno cos bedzie ode mnie - madzix111

    OdpowiedzUsuń
  8. Od Ciebie nie doszło, wyślij jeszcze raz - skoro wysyłałaś to może podałaś zły adres, a na pewno u Ciebie zapisało się w wysłanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak. ale napewno wyslalam do was. na 100 %. ale nie dam glowy czy mam to jescze w wyslanych ...

    OdpowiedzUsuń
  10. sprawdzcie jescze raz poczte ... prosze ... na 100 % dostałyście ...

    OdpowiedzUsuń
  11. madzix111, sprawdziłam pocztę ponownie z efektem negatywnym. Praca nie doszła lub nie została wysłana. W tej sytuacji problem powinnaś zgłosić do okienka w którym odpowiadamy na pytania, tj. gadu-gadu gabryli. Mało co- wspominano o tym w notce pt. "Nabór".
    Nie lubię zaśmiecania pola komentarzy
    ~Admin, a _Katherine_

    OdpowiedzUsuń
  12. Aha... no nie wiem ... u mnie było pozytywnie. Dobrze. Zobaczę jeszcze .:)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli krytykujesz to może tak odważnie - nie anonimowo :) ?