piątek, 5 sierpnia 2011

[18] ^-^

Cześć :D

Co prawda konkurs się rozpoczął, ale to mnie chyba nie zwalnia z pisania notek.

Do głowy przyszło mi parę ( jak mam nadzieję ) ciekawych pomysłów, stopniowo wymyślanych w leniwe wakacyjne dni, teraz trzeba je tylko zrealizować, a skoro mnie się nudzi – nic nie stoi na przeszkodzie, aby zrobić to teraz.

No i przy okazji .. Zmieniłam login na " Moufyn. ", tak więc na nagłówku i w podpisie jest nieprawidłowy, tzn. poprzedni.

Jakis czas temu ogłoszone zostały zmiany w butikach, które miały ułatwić pracę projektantką, dowiedzieliśmy się także, iż nie długo zostaną wprowadzone zmiany dla modelek. No i w końcu się doczekaliśmy.

" Od pewnego czasu dostawaliśmy od Was wiadomości, że w agencjach nie zawsze pojawiają się pokazy mody, sesje zdjęciowe czy reklamy. Postanowiliśmy to zmienić i wprowadziliśmy automatyczne pojawianie się angażów. Dlatego od teraz kiedy właścicielka agencji nie doda ich na czas, będą dodawane automatycznie przez skrypt, więc żadna agencja nie zostanie pokrzywdzona. " ~ Fragment z notki.

Według mnie, pomysł jest średni. Racją jest, iż czasem w agencjach nie pojawiają się nowe angaże, przez co duża ilość modelek traci szansę na zdobycie prestiżu, ale czy w tym wypadku praca agentów jest w ogóle jeszcze potrzebna ..?

Dowiedzieliśmy się jeszcze czegoś ! :

Mamy też pomysł na urozmaicenie FashionStyle. Chcielibyśmy zrobić wybory "Modelki Dnia", ale kompletnie nie mamy pojęcia na jakich zasadach powinno to działać. Dlatego stwierdziliśmy, że zgłosimy się z tym do Was. Jeśli macie jakieś pomysły i różnego typu propozycje, możecie śmiało zgłaszać się pod adres wubi@fashionstyle.pl.

I tu kolejny średni pomysł. Jak już niektórzy pisali, będzie to bardzo podobne do wyborów „ Cover girl „ odbywających się na stronie stardoll.com. Jednak wszystko nie zostało jeszcze przesądzone, a my możemy sprawić, aby odbywało się to na zupełnie innych zasadach. W końcu to FashionStyle prosi nas o pomoc, więc powinniśmy obmyślać nowy plan pomocy i sprawić, aby strona w którą gramy rozwijała się o nowe ciekawsze opcje, a nie koniecznie tylko narzekać, tudzież wyzywać. Wystarczy zgłosić swój pomysł na e-mail podany powyżej. Mi nic nie świta, ostatnio mam czas leniuchowania.


Dzisiaj pod lupę weźmiemy buty, chyba jedną z najważniejszych części stroju, która w dużym stopniu decyduje o ogólnym wyglądzie zarówno w realu jak i na Fsie. Podziwiam panie które w swojej garderobie trzymają ponad 500 par butów, fajnie, ale ja bym się nie umiała zdecydować ..

Buty przedstawione na powyższych obrazkach ostatnimi czasami stały się bardzo modne. Zauważyliście ?

Poczynając od różnych kolorów, a kończąc na Fladze USA, nie wiem co jeszcze wymyślą nasze projektantki. Mogę stwierdzić, iż na pewno są bardzo kreatywne. (:

Każde powyższe dzieło jest ręcznie rysowane i warte swojej ceny.

Źródła ;

· Evelyn

· Banana Republic

· ForGoth

· Insondable

Dawno tego nie było, jestem w szoku.

jacksparrow

Pierwsze wrażenie : 2/5

Twarz : 2/5

Ubiór : 5/10

Dodatki : 2,5/5

Ocena : 11,5/ 25 pkt ( :< ) = 1+ ( brakuje jednego pkta dwói )

Zaczynając od góry. Karnacja jest za ciemna, przez co twoja modelka wygląda jakby została zupełnie pozbawiona nosa. Usta są za ciemne, co nie pasuje kolorystycznie do stylizacji, a także za wielkie – co nie pasuje do ogólnego wyglądu całej twarzy. Oczy są w miarę ok, dodała bym tylko jakiś makijaż, bo bez niego jest po prostu nudno. Strój jest dosyć … dziwny ? Fakt, wszystko utrzymałaś w odpowiednich kolorach, ale to nie to czego oczekuję. W skrócie mówiąc i nie rozpisując się ( jak to mam w zwyczaju ) strój jest niepoprawny. Przypomina mi dosyć męską stylizację. Tudzież widać wystające spodnie, a buty to istny koszmar. Połączyłaś paski ( bądź zeberkę ) z kratą. Niebieski pierścionek urwał się znikąd. No i manicure nie pasuje.

Rada : Staraj się odpowiednio łączyć wzory, a także nie zapominaj o odpowiednim łączeniu kolorów i jeszcze dodam, iż nie chodzi o to, aby wszystko było w jednym odcieniu, ale żeby się pokrywało i wyglądało z sensem.

Pytanie : Oceniać twoją drugą nadesłaną stylizację ?

Paat .

Jeju , czy ja muszę dziś wszystkich zjeżdżać ? :C

Pierwsze Wrażenie : 2,5/5

Twarz :3/5

Ubiór : 6,5/10

Dodatki : 3/5

Ocena : 15/25 pkt = 3 z tyciiim , tyciiiim , tyciiiiim +

Również zaczynam od góry, fajniej mi tak. AAAA, teraz widzę męską twarz, wcześniej męski ubiór.. Życie. Zmień ten nos, nie wiem co to za kulfon, ale szpeci twoją postać niesamowicie. Oczy są nawet w porządku, ale makijaż jest okropny, sprawia wrażenie rozmazanego. Strój również jest nawet w porządku. Prosta spódnica w połączeniu z prostą bluzką. No .. spoki. Dodanie czarnego akcentu nie jest złym pomysłem, ale mogła bym rzec, że nieprzemyślanym. Wielka kokarda ucina ci pół ręki, rączki, łapy czy jak wy tam wolicie. Lepszy był by prosty czarny i przede wszystkim cienki pasek. Buty są z innego wymiaru. Postaw na czarne szpilki z XXI wieku. Kolczyki odrobinę zlewają się z fryzurą, odpowiedziała bym więc, aby wymienić je na czarny model. Opaska w stylu " Hipis " pożegnaj się z nią, jest niedopasowana, niepasująca i mocno zlewająca. Zmień manicure.

Rada : Odpowiednio dobieraj dodatki , przykuwaj im większą uwagę, bo one cię zniszczą! ( Chyba czas już spać J )

Odpowiedź ; Wybrałam sobie stylizację z albumu, nie z profilu ;D

No dobra, dostałam na gadu 2 prośby o ocenę, jedna Facia nie odpisała nawet jaki ma login, za to druga facia napisała cos po elfickiemu, a gdy ja grzecznie zapytałam " wtf ? " to też już nie odpisała :<

Przypominam : Macie oddać prace na Etap I , te 53 wielmożne panny, ja czekam, ja chce was ocenić i ja nie chcę powtórki z konkursu " Team na medal " tyle starania organizatorek, znowu na nic ?

Termin ; 06.08 , godz. 14:00

Pozdrawiam piżmaka, mojego modela w S.L, hahaha.

PA PA PA ! <3


9 komentarzy:

  1. Musiałaś dodać najgorsze buty, jakie kiedykolwiek narysowałam? :/

    OdpowiedzUsuń
  2. .... nie wierzę. Miałyście ocenić tą stylizację którą wam dałam, a nie wzięłyście sobie z profilu, tak ciężko zrozumieć? -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Która z ocenianych osób pisze ? Jeżeli pierwsza, to przesłane zostały dwie stylizacje, do oceny wybrałam tą, która mnie się bardziej podobała. Jeżeli druga, napisałaś, iż możemy oceniać tą, która aktualnie jest na TWOIM profilu. Dziewczyny zastanówcie się co piszecie w wiadomości, bo nie mam zamiaru za to odpowiadać. Wykonałam to co do mnie należało, według opisu i waszego własnego życzenia, ale jeżeli teraz ktoś sobie uświadomił, że tak być nie powinno, to nie mam problemu z usunięciem tej oceny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kara - Najgorsze ? Jeżeli tak twierdzisz.. Również mogę usunąć, bo nie zależy mi na konfliktach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chodziło mi o obecną stylizację którą miałam na sobie. Gdybym chciała jakieś inne stylizacje to powiedziałabym żebyś wybrała coś ze stylizacji....

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla jasności, tu jacksparrow (nie pisałam tych komentarzy powyżej). Co do oceny - dzięki, postaram się nie wyskakiwać z dodatkami jak Filip z konopii (niestety, taka już moja natura). Karnację zmienię. A w związku z drugą stylizacją - jeżeli macie ochotę, to oceńcie. Pozdrawiam, S. ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oups. Błąd. Filip z konopi.

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, Emć "o .

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do stylizacji, to chyba też zgadzam się z osobą oceniającą. Na początku mojej gry też tak się potrafiłam ubrać, ale poterm przyszła nowa moda, ubrania, ludzie i ubieram sie o NIEBO lepiej, a może i więcej niż niebo... ;)
    Pozostanę anonimowa, gdyż nie chcę zrażać do siebie "ofiar", ocen ... ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli krytykujesz to może tak odważnie - nie anonimowo :) ?