wtorek, 2 sierpnia 2011

Pierwszy etap

Pewnie zainteresowani zaglądali już w zakładkę Etapy i wiedzą co ich czeka, a Ci którzy tego nie zrobili dowiedzą się teraz. 

Na temat pierwszego etapu...
Każda z uczestniczek musi wykonać stylizację o dowolnej tematyce. 
Warunkiem udziału jest założenie na swojej postaci co najmniej trzech elementów 
z przydzielonego przez nas butiku.
Jak to działa ? 
Każda z uczestniczek dostanie swój numerek, do którego wcześniej został
przydzielony określony butik.
Nie wolno wymieniać się numerkami !
Wymiana = DYSKWALIFIKACJA


A oto i lista butików:

1. Banana Republic♥
2. Paper Moon
3. Cropciana
4. Waclawa's
5. Lights
6. Mistake
7. Evelyn
8. Pearl
9. Moonlight.
10. Pixela ♥
11. Glamour Kills
12.hanté
13. La moda
14. Royal Guste
15. Yvette butique
16.FancyIsland
17.ElleStyle
18.Maggi's Island
19. eco logic
20. Olciakowo
21. Insondable
22. In Cage
23. Paradise ♥ 
24. Mango
25. KICIA's
26. Iguana
27. Belleza
28. Cava prezentuje : ...
29. all 4 you
30. KNOCK
31. BussyChocolade 
32. Banana Republic♥
33. Paper Moon
34. Cropciana
35. Waclawa's
36. Lights
37. Mistake
38. Evelyn
39. Pearl
40. Moonlight.
41. Pixela ♥
42.hanté
43. La moda
44. Royal Guste
45. Yvette butique
46.FancyIsland
47.ElleStyle
48.Maggi's Island
49. eco logic
50. Olciakowo
51. Insondable
52. Banana Republic♥
53. Evelyn


Jak? Co? Gdzie?
W poprzedniej notce, albo TU, znajdujemy swój nick. Przy każdym nicku jest numerek,  jest to wasz numerek, który będzie z wami przez cały konkurs. Potem odnajdujemy taki sam numerek w liście butików.  Będzie to butik, z którego przynajmniej trzema elementami przypadło zrobić wam stylizację.
Kiedy już stworzycie wasze arcydzieła, wysyłacie je na adres khm-fs@o2.pl w tytule umieszczając swój nick oraz numer etapu.
*Prace umieszczamy w załączniku!*

System oceniania
Za każdą stylizację można dostać maksymalnie 75 punktów. Ponieważ oceniamy we trzy: ja, Katherine oraz Paulina. Każda z nas przydziela 25 punktów:

- Pierwsze wrażenie [ max. 5 pkt ]
- Twarz [ max. 5 pkt ]
- Ubiór [ max. 10 pkt ]
- Dodatki [ max. 5 pkt ]

Punkty są przyznawane wg. własnego uznania i nie podlegają żadnej dyskusji :)

Terminy
Termin oddawania pracy jest do 06.08. do godziny 14.00
Każda praca, który przyjdzie na pocztę chociażby minutę później będzie ignorowana.

To chyba wszystko, więc...

Powodzenia!

14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam do wykorzystania butik Pixela ♥

    Angelika251

    OdpowiedzUsuń
  3. Gab: Pisze z tel. , nie ma mnie poniewaz nie moge sie wgl polaczyc z internetem. Jutro byc moze juz bede

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu usunęliście mój post ? ']

    OdpowiedzUsuń
  5. Justyna - ponieważ błąd został naprawiony, nie ma potrzeby, aby komentarz nadal był na blogu. Sądzę również, iż nie ma sensu dalej drążyć tego nudnego i wcale nieważnego tematu.

    OdpowiedzUsuń
  6. 'nieważny' ? przez pół godziny szukałam sklepu GosiaStyle... , ale spoko. ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazwa była inna, ponieważ wcześniej przydzielano butiki.
    Nie zaśmiecajmy komentarzy, jak dla mnie - tą nieważną kłótnią.
    Gdybyś chciała jeszcze coś zarzucić zapraszam na pocztę, gg lub pw Katherine.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam Pixele , nie najgorzej. :>

    OdpowiedzUsuń
  9. gotowa http://fashionstyle.pl/profile/181158/?go=stylizacja&id=249588

    OdpowiedzUsuń
  10. mam Maggi's Island ; )


    csssyt ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Royal Guste ;) Wcześniej nie znałam, ale ten butik jest EXTRA! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. O, wysłałam.
    ~ Wer_ka

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam jak zapisać więc zapisałam Konkurs na bloga - Elle Style -- Jak już zobaczysz to pod są spodenki i 2 naszyjniki i sukienko-spodnie ; ) Tak dla jasności ,żeby nie było. . .

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli krytykujesz to może tak odważnie - nie anonimowo :) ?