piątek, 26 sierpnia 2011

Wyniki Etapu II + Informacja :)

Witajcie!

Jak pewnie możecie się domyślić, w tej notce przedstawiamy Wam wyniki kolejnego etapu.
Dodatkowo znajdziecie dosyć ciekawą informację..
Dzisiaj będzie krótko, bo bardzo stanowczo i konkretnie, nie odbiegając od tematu.

Wyniki :


1.Kazimierowa       37/54
2. wonderfullyx      41/54
5. Herejza              47/54 
7. Noemie              47/54
9. Eilein                 45/54
10. angelika251    27/54
11. aska7074        19/54
13. Wer_ka          34/54
15. Cannibal         10/54
21. Shakira1        30/54
23. Daruska32    28/54
24. Kropciana     43/54
28. Alexija          40/54
30. Evesh           44/54
33.Muaa.           18/54
39.karolajnaxd  42/54
43. nika007       38/54
44. Smilice        29/54
46. January29  39/54
50.Pinkolada.♥ 18/54



Nie owijając w bawełnę, wiadomo, że ktoś musi odpaść, a rywalizacja musi pozostać rywalizacją. W końcu zadaniem jest wyłonienie tej najlepszej, czyż nie? Dzisiaj pożegnamy dwie panie, które zakończą swoją przygodę z konkursem bezpowrotnie.

Cannibal
Muaa.
+ Każdy kto nie oddał pracy


Powyżej wymienionym loginom dziękujemy za udział, mamy nadzieję, że uczestnictwo tutaj podobało im się i na zawsze pozostaną z miłymi wspomnieniami ;)



---
Informacja.

Jak i może zauważyliscie, coraz mniej osób wysyła prace na konkurs, a my to w pewnym sensie rozumiemy - Szkoła zbliża się wielkimi krokami, ostatnie przygotowania i cała reszta, niestety. Nic na to nie poradzimy, jednakże chcemy odrobinę skrócić konkurs, dokładniej o jeden etap, w którym chodzi o wykonanie pracy graficznej w grupie, to chyba jeden z najtrudniejszych etapów i na pewno ogromnie czasochłonny, dlatego to on został " wyeliminowany ". Teraz pozostaje wzajemne ocenianie stylizacji oraz przeprowadzanie wywiadu, no i finał - ale tu wasza praca polega prawie na niczym, bo przecież głosy oddają czytelnicy bloga, według własnego uznania. Mamy nadzieję, że te zmiany wyjdą na dobre.
---
  
Etap III

Temat przewodni tego etapu to ''Oceńcie się wzajemnie !''
Zostaniecie dobrani w 2-osobowe grupy i ocenicie stylizację Waszego ''partnera'',
która aktualnie znajduje się na Jego profilu.
Pilnujcie więc, aby Wasza postać wyglądała olśniewająco przez 24 h na dobę.
WZÓR OPISU : 
- Pierwsze wrażenie [ max. 5 pkt ]
-Twarz [ max. 5 pkt ]
- Ubiór [ max. 10 pkt ]
- Dodatki [ max. 5 pkt ]

! Pisemny opis stylizacji !
Na koniec ma zostać wystawiona ocena, a następnie rada.
* Podobne opisy stylizacji znajdziecie w notkach na naszym blogu
Inny wzór = DYSKWALIFIKACJA

Prace oddajecie do 01.09.11 ; godz. 14.00 !
Poczta ; khm-fs@o2.pl
Stylizacja w załączniku, opis w polu wiadomości
W razie jakichkolwiek pytań zgłaszajcie się do redaktorek bloga.

GRUPY :
I. Kazimierowa i wonderfullyx
II. Herejza i Noemie
III. Eilein i angelika251
IV. aska7074 i Wer_ka
V. Shakira1 i Daruska32
VI. Kropciana i Alexija
VII. Evesh i karolajnaxd
VIII. nika007 i Smilice
IX. January29 i Pinkolada.
Mamy nadzieję, że wszystkie grupy oddadzą swoje prace na czas :)

---
Przepraszamy Was również za to, iż za blogu nie ukazują się notki dotyczące FS'a.
Załoga bloga chce się jeszcze pocieszyć ostatnimi dniami wakacji i dokładnie przygotować się do szkoły ;)
Możemy powiedzieć- planujemy małe zmiany, które będą jak najbardziej korzystne dla bloga.
Chyba nas rozumiecie ? 

To by było wszystko na dziś.
Pozdrawiamy,
Kath, Paula i gabryla. :)

16 komentarzy:

  1. Wysłałam :D
    Wer_ka

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoho,muszę się teraz pilnować ;d

    Dobry,dobry etap.

    Ev.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej. przepraszam ,a ale to nie moja wina, że praca sie nie odtworzyla... sprawdzałam wszystko na koniec i było ok. si sie odtworzyla. nie powinnam odpasc, bo ja oddalam... moge ja wyslac jeszcze raz bez oprawy graficznej, ale dajcie mi szanse, a wtedy jesli dostane mniej punktow to odpadne. nie powinno tak byc
    madzix111 ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. madzix111 pisałyśmy Ci od razu po oddaniu, że praca się nie otwiera, żebyś wysłała jeszcze raz i czekałyśmy na nią do końca. Skontaktuję się z koleżankami i może damy Ci szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eeee... źle wpisaliście mój nick poprawnie jest : "Pinkolada . ♥" a nie "pinakolada."

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszamy bardzo, już poprawiamy błąd. To pewnie jakieś przeoczenie lub wynik szybkiego pisania na klawiaturze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Błąd w mym nicku jest. ; ) Noemi(e)
    Dobra, Herezja mniej się na baczności ! : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszło !

    Evesh.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem nic o waszej wiadomosci ;( napewno zareagowalabym na nia, i poprwila swoja prace... czeka na odpowiedz dotyczaca mojej drugiej szansy, mam nadzieje ze bedzie ona pozytywna.
    pozdrawiam ;)
    madzix111

    OdpowiedzUsuń
  10. madzix111 - odpisałam Ci na Twoją pocztę :)
    paulina19a

    OdpowiedzUsuń
  11. Ocena poszła... :D Mam nadzieje , że Smilice też wysyłała i nie oceniła zbyt surowo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. zostałam przywrócona @!!!! hurra... oeniałam jedna z modelek, mam nadziej ze nie zezlosci sie ona na mnie... ;)
    pozdrawiam wszystkie uczestniczki oraz organizatorki ... czekam na wyniki... ;)
    madzix111

    OdpowiedzUsuń
  13. madzix111,gratuluję ^^ naprawdę to,że Cię przywróciły dziewczęta było naprawdę w porządku z ich strony.
    mam tylko nadzieję że nie mnie oceniałaś lol

    Evesh

    OdpowiedzUsuń
  14. nie... cb nie ... Oceniałam chyba modelke o nicku Kazimierowa, bo moglam wybrac, wiec zeby nie bylo nie patrzylam tylko wzielam pierwsza...^^

    OdpowiedzUsuń
  15. kiedy wyniki ? ? ?

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli krytykujesz to może tak odważnie - nie anonimowo :) ?