sobota, 27 sierpnia 2011

[19] Ocenowo D:

Witajcie!

W sumie dawno nie pisałam, dopiero wróciłam, trochę się stęskniłam no i również chciałam odbiec od notek konkursowych, bo ostatnio jakoby tylko takie piszę. Tak więc wykorzystam tę chwilę czasu, choćby po to, aby nadrobić moją zaległą kolejkę ocen. Co do spraw blogowych, Chyba wszystko uda się jeszcze obrócić w nowy krąg ciekawszych wydarzeń, po to, aby wprowadzić istotnie planowane zmiany, dalej kontynuować przygodę z blogiem. Zdaję sobie sprawę, że mało kto czyta takie " ciekawe " wstępy, więc przejdę do dalszej części, tej zdecydowanie ciekawszej.

Nie wiem, od jak dawna z nimi zalegam ( Przepraszam ), ale w końcu postanowiłam się za to zabrać, tak na poważnie, a nie " na oko ".

Eilein

Pierwsze wrażenie : 4/5

Twarz : 4/5

Ubiór : 10/10

Dodatki : 3,5/5

Punkty : 21,5/25 = 4

Widziałam ocenę twojej stylizacji na paru innych blogach, jedni cię zjeżdżają, inni są tak zachwyceni, że bez wahania wystawiają ci celujący. Cóż, ta stylizacja na pewno nie odchodzi od oryginalności, bo aż nią tryska. Jest ciekawa, ma wiele elementów, lecz w niektórych momentach wydaje się trochę pogmatwana. Będę zaznaczała moje ślady, będę stwierdzała wszystko według mojej własnej opinii, bo o wiele wolę to, niż chodzić po ścieżce wydeptanej przez innego redaktora. A teraz zaczynam – Tatuaże i piegi, to chyba główny atut tej stylizacji, nadaje jej charakter, sprawia, że czymś się wyróżnia i przełamuje nudną prostotę. Zdecydowanie wyrzuciła bym stąd gumę do żucia, zasłania duży obszar twarzy, co i tak robią już okulary. Poza tym trochę drażni mnie, że twoja twarz to trzy koła i jakaś kreska, robiąca za nos. Buty, pomimo tego, że ucięte, to i tak idealnie nadają się do tej stylizacji. No i jak chyba każdy – standardowo przyczepię się do kokardy. Jest dosyć.. dziwna? Jednak nie rezygnuj z niej, ale poszukaj zastępcy. Strój jak najbardziej OK.

Rada: Nie mam tu co właściwie pisać, wkradły ci się tylko drobne błędy, które raz dwa naprawisz i będzie w porządku.

Eilein ( 2 )

Twarz : 5/5

Ubiór : 6/10

Dodatki : 4,5/5

Punkty : 18/25 = 3

Ta stylizacja trochę mniej mi się podoba. Buty tu nie pasują, nie tylko kolorystycznie, ale i ogólnikowo do całej stylizacji, bez wątpienia są jednym z elementów, które działają tu na niekorzyść. Zastąpiła bym je glanami. Spodnie.. cóż – wycięte równo, dopasowane, niby nic do zarzucenia, jednak mną ostatnio zawładnęły handmady i najprościej mówiąc wywaliła bym tą ubierankę. Dodatki w sumie ratują i urozmaicają ci każdą stylizację, która bez tego mogła by być prosta, zwykła i nudna. To nie jest żadna obelga ,a wręcz przeciwnie ,lecz jeden Minusik wędruje za to niepotrzebne piórko, bo skoro część włosów jest przedłużona na róż, to nie uważam, aby to pióro było potrzebne, a wręcz przeciwnie- trochę się zlewa.

Rada : Co tu pisać.. Zmień buty, wyrzuć piórko, wykonaj ewentualne poprawki.


mika_midor

Pierwsze wrażenie : 1,5/5

Twarz : 3,5/5

Ubiór : 5/10

Dodatki : 3,5/5

Punkty : 13,5/25 p. = 2

Trochę trudno mi było dostrzec, co sama o tym sądzę. W końcu stwierdzam, iż nałożyłaś za dużo kolorów i wzorów, które zlewają się i nie wyglądają zbyt efektownie. Nie, nie mówię, że 3-4 kolory to złe połączenie, tylko u ciebie po prostu..Nieodpowiednie. Nie od dziś wiadomo, że nie łączy się różnych wzorów, w tym przypadku flagi ( bluzka ) z kwiatami/paskami/innymi cudami ( opaska ). Buty jak dla mnie są w tej stylizacji za ciężkie. Twarz jest nawet ładna, tylko nos taki, taki spalony i to trochę przeszkadza. Włosy gdyby były w kolorze blond/brąz też wyglądały by o niebo lepiej. Manicure jest za jasny, dodała bym bransoletkę na nadgarstku. Podoba mi się, że dodatki próbowałaś utrzymać w jednym kolorze J

Rada : Po prostu zwracaj większą uwagę przy dobieraniu kolorów, bo to głównie zawiniło i dosłownie rozwaliło twoją stylizację. Nie zapominaj także o wzorach.

---


Na dziś tyle. Pozdrawiam wszystkich i co tam jeszcze ..

4 komentarze:

  1. Ten obrazek jest zajebisty. (Nie bij Kath, ale inaczej sie tego wyrazić nie dało)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja Eilein jest mrymraśna, jak dla mnie to powinna być przynajmniej piątka :D

    I zgadzam się z Gabrylą - ten obrazek jest zajebisty. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. No dziewczyny, obrazek rządzi. Wiem , że za nimi tęsknisz :)
    paulina19a

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli krytykujesz to może tak odważnie - nie anonimowo :) ?