wtorek, 30 sierpnia 2011

[20] Gabrysia się wyżywa :3

Hej :3
Bardzo dawno tu nie pisałam. 
Ale... Mam wytłumaczenie!
Otóż - obecne działy nie zadowalają w pełni naszej wspaniałej załogi, więc w zasadzie jestem tu tylko po to by osoby w kolejce do ocen się zbyt nie niecierpliwiły.
Chociaż nie.. napiszę coś prócz tego! :D
Prócz tego mam jeszcze prośbę by wyrazić swoje zdanie i wybrać najlepsze wg. was połączenie kolorów, które będzie gościć w nowym szablonie na blogu( Może w końcu uda zrobić mi się jakiś w miarę.. ładny? :>)



Bez przedłużania...
Oceny


jaredka



Czy mogę nie pisać wg. ustalonego na pewnej z podstron systemu oceniania? Tak mogę, przecież i tak będzie wieelka reforma na blogu, prawda? Więc oceny będą opisowe i na koniec ocenie to ../25 Czyli właściwie prawie bez zmian...



Gdy po raz pierwszy spojrzałam na tą stylizację coś mi nie pasowało, albo czegoś brakowała, ale po dogłębnym jej przeanalizowaniu, przekalkulowaniu i innym podobnym czynnościom stwierdziłam, że jednak wszystko jest w porządku. Wszystko do siebie pasuje kolorystycznie i technicznie(Kto wie o co mi tutaj chodzi? :D).  Buźka jest totalnie nie w moim stylu, ale ma niebieskie oczka co jest zdecydowanie na plus. W zasadzie jej też nie mam jest też nic do zarzucenia, ale to jednak nie podchodzi pod mój niewiarygodnie specyficzny i dla wielu niezrozumiały gust. 
Komora losująca wylosowała Ci droga Jaredko 23/25
Aa.. No i jeszcze rada!
Więc:
Oby tak dalej! :D


Smilice
836232.png
Tu chyba nie będzie tak pięknie. 
Bleh.. Bleh.. Bleh..  Jedyne co mi tu pasuje to kolorystyka.  
Nie rozumiem o co chodzi w tych trampkach. Widok na trampki jest z góry, a na modelkę z przodu, więc coś tu chyba nie gra. To jest błąd techniczny numer jeden.
Prawa dłoń jest "odczepiona" od rękawa przez spodnie. Czyli kolejny błąd techniczny :D
Można byłoby to uznać za strój sportowy, ale nie znam nikogo kto byłby w stanie ćwiczyć, tańczyć (czy co tam jeszcze się da robić w stroju sportowym) w sweterku. Gdyby przymknąć na to oko pozostaje jeszcze torba, więc raczej strój sportowy to nie jest, więc czemu nie ma tu dodatków?
Co do twarzy - jest poprawna, ale również nie podchodzi pod mój gust :)
4 elementy? Wymieniamy na 4/25? :> 
Ale z powodu iż jestem bardzo wyrozumiała i miła będzie 9/25
Rada: Po pierwsze dodatki, po drugie pomyśl o swojej modelce jak ona musi wykrzywiać te nogi, a po trzecie przyłóż się do tego bardziej :>


landrynka(tu dostałam link do profilu, wiec idzie stylizacja na modelce)
Wy mi to robicie specjalnie, żeby pokazać jaka jestem wredna?
Zacznę od wspaniałej torebki, która cudownie trzyma się modelki. (może to rzep?)  Właściwie to nie wiem co o tym napisać, więc przejdę do krytykowania kapelusza, który wprost idealnie pasuje do tych włosów.  Może miało to na celu optyczne powiększenie modelki? Nie będę wnikać, oceny to nie podwyższy na pewno :D
Kolorystycznie nie pasuje mi nic, chociaż myślę, że w innych stylizacjach takie połączenie kolorów bardzo by mi się podobało, ta jednak ma w sobie to coś, że jest zupełnie odwrotnie. 
Twarz mi się nie podoba. Dziwnie się na mnie patrzy! Zaczynam się jej bać.. o.O
Stylizacja jest cała z hendmejdów , a Gabrysia to lubi, więc będzie 10/25!
Rada: Jeżuu... Nie mam pojęcia co Ci radzić. Rozbierz modelkę i ubierz ją od nowa! :>




Balletka21
Pierwsze wrażenie jest całkiem niezłe, nie licząc uciętej torebki. Prócz tego wszystko mi pasuje. Buźka ładna,    kolorki też mi się podobają. Wszystko poprawnie.
20/25 bo nic mną nie wstrząsnęło :D (No i za torebeczkę )
Rada: Zaszalej trochę! 


>Moje rady są jak z jakiej bzdurnej gazetki typu bravo, czy coś w tym stylu, ale no cóż...<

A teraz jeszcze mój ukochany dział :3
Must have
Bardzo, bardzo słodka spódniczka z butiku Moschino .
Bardzo ładnie wykonana, całkiem niedroga(80m$) i dostępna w dwóch kolorach!
Pasuje do niej wiele dodatków, a i tak najważniejsze jest to, że jest ręcznie rysowana :3
---

No i koniec :D
Zgłaszać się do oceny, głosować w ankiecie i komentować.
>> Przepraszam za oceny, ale mam zły humor i musiałam się wyżyć :) <<

14 komentarzy:

  1. U landrynki to mi się wydaje, że spódnica realna jest. ; d

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra notka,kiedy wyniki?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Termin oddawania prac kończy się jutro, więc w sobotę wyniki powinny się pojawić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! Proszę o osenę mojej doll u gabryla_

    Link: http://i52.tinypic.com/5lsyfb.jpg ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Spóźniacie się z wynikami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawajcie wyniki,póki weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt, trochę się spóźniamy, ale wszystko już jest w trakcie. Wyniki niebawem.(ale takim krótkim) :F

    ~ Admin.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję...
    Wer_ka

    OdpowiedzUsuń
  10. ta 'trochę'.. żałosne..

    OdpowiedzUsuń
  11. Bo co to robić jak sie nie ma czasu na ocenienie SPOZNIACIE SIE !!

    OdpowiedzUsuń
  12. To, że nie dodajemy żadnych notek (również- brak ocen), nie idzie w stronę lenistwa czy braku czasu. Planujemy ogólne zmiany, ulepszenie bloga, do którego solidnie chcemy się przygotować. Nastąpi to dopiero po zakończeniu konkursu, ponieważ wtedy rozpocznie się nowy rozdział, z nowymi ogłoszeniami. Dalszego opisu nie zdradzę, ponieważ wtedy zaczęłabym wyjawiać sekrety i skryte tajemnice. Wiesz, Anonimie, gdybyś podał swój login, może traktowałabym cię poważniej, ale Anonimy zazwyczaj TYLKO krytykują. Uważasz siebie teraz za Bóg wie kogo, a tak na prawdę boisz się zdradzić loginu. Jak to pisze " Jeżeli krytykujesz to może tak odważnie- nie anonimowo :) ? " Nie mam nic przeciwko dyskusji, wysłuchaniu zastrzeżeń ew. uwag, mogę to poprawić, bo zależy mi na rozwoju bloga, nie mam problemu z krytyką, bo to daje jeszcze więcej motywacji,a sama się o tym przekonałam. Ale sądzę, człowiek na poziomie skierował by to na pryw, a nie tutaj, aby kogoś sztucznie pogrążyć. Tak czy owak, pozdrawiam.

    ~ Admin.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli krytykujesz to może tak odważnie - nie anonimowo :) ?