środa, 14 września 2011

Wyniki z "lekkim" opóźnieniem ;)

Witam.
Na początku chcę przeprosić, za tak długie spóźnienie, ale szkoła się zaczęła, jesteśmy przytłoczone obowiązkami. Mam nadzieję, że wybaczycie ;) 
Więc bez przedłużania...

Wyniki
Wer_ka  8/10
Angelika251 5/10
Pinakolada. - 4/10
Herejza - 9/10
Noemie - 9,75/10
ejsh. - 9/10
Daruska32 - 6/10
Smilice - 5/10
nika007 - 7/10
madzix111 - 8/10
karolajnaxd - 8,5/10
aska7074 - 6/10
wonderfullyx - 7,5/10
Kazimierowa - 3/10
Alexija - 6/10
Kropciana - 9/10
Shakira1 - 4/10
Eilein - 9,5/10

Odpadają Angelika251, Pinakolada. , Smilice, Kazimierowa, Shakira1, .
+ Osoby, które nie oddały pracy.

Reszta dziewczyn może już zacząć przygotowywać się do etapu czwartego.
A konkretniej...

W Y W I A D !

Wywiad przeprowadzacie z kim chcecie.

To Wy szukacie osoby, pytacie ją o zgodę, układacie pytania,
 a następnie tworzycie wywiad.
 W tym etapie o wszystkim decydujecie Wy, to jest Wasz czas żeby zrobić show i zabłysnąć *-* .
W  wywiadzie każdej z Was musi znajdować się co najmniej pięć pytań oraz odpowiedzi. Maksymalnie można zadać ich sto. 

Podpowiedzi : 
 *Pod uwagę brane są błędy językowe, interpunkcyjne oraz ortograficzne.
* Niech osoba z którą będziesz przeprowadzała wywiad, będzie ciekawą i barwną postacią na Fashionstyle. Taką która może podzielić się swoimi doświadczeniami. Po prostu interesującą ..
* Wymyślaj ciekawe i oryginalne pytania
* Oceniane będą także odpowiedzi twojego gościa, więc staraj się, aby były one interesujące oraz treściwe
*  Staraj się, aby wypowiedzi nie były zbyt krótkie ani zbyt długie
* Traktuj swojego gościa z SZACUNKIEM, KULTURĄ oraz NIE WPRAWIAJ GO W ZAKŁOPOTANIE
Jak można zdobyć dodatkowe punkty ?
Można je zdobyć wykonując oprawę graficzną. W dowolnym programie. Można dostać maksymalnie cztery punkty, w zależnosci od Wykonania & Estetyki & Staranności. 
UWAGA : za samo wykonanie oprawy dostajesz dodatkowy jeden punkt.

Więcej informacji tu


Prace proszę wysyłać na adres khm-fs@o2.pl, w tytule wpisujecie | nick - etap IV | Inne prace będą ignorowane
Czas na wysyłanie prac macie do 28.09 do godz. 14.00.

Powodzenia!
<Wszelkie pytania proszę kierować TU>




33 komentarze:

  1. Kochane moje :)
    Przeeeeepraszam Was bardzo, ale to bardzo za to, że bardzo mało udzielam się na blogu, ale na kompa mogę wchodzić tylko w weekendy :(
    Mam nadzieję, że mi wybaczycie.
    Gratuluję wszystkim dziewczynom :)
    paulina19a

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że odpadłam.. :( Powodzenia dla innych.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez przeszlam !!! juuuu ppii .. ;))
    pisłam na gg modelce paulina19a, ze chcialabym zostac oceniona i wyslalam takze link do stylizacji ... czy moge liczyc na ocene w najblizszym czasie ???

    OdpowiedzUsuń
  4. Paulinka jest rzadko, ale możesz mieć nadzieję :>

    OdpowiedzUsuń
  5. ok. bo pisalam do niej na gg i odpisala mi, ale zrozumiem, jesli pojawia sie jakies komplikacje. po prostu chcialabym wiedziec na ile mnie stac ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Taak, niestety jest bardzo rzadko, ponieważ mogę tylko w weekendy wchodzić, a w tygodniu raz na jakiś czas :( Postaram się nadrobić wszystko w weekend. :) A i coś jeszcze. Macie 2 dni na wysyłanie prac, a na razie na poczcie widnieje tylko jedna. Mam nadzieję że się wyrobicie ;)
    paulina19a

    OdpowiedzUsuń
  7. a nie jest termin do 28 ??? czy cos sie zmienilo ??? .. ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, nic się nie zmienia. Paulina się trochę zakręciła. Termin do 28.09. Pozostałe przedłużenia/skrócenia podajemy w oficjalnie zapisanych notkach, więc nie radziłabym się kierować komentarzami, pod tym względem.

    ~ Admin (Moufyn.)

    OdpowiedzUsuń
  9. aha... juz sie przestraszylam... dziekuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ktoś z obecnych tutaj obserwatorów zechciałby ze mną zrobić wywiad ??? pisać pod komentem albo na priv ... z gory thx i sorr za spam ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. przepraszam Sharlen., ale juz jest to nieatualne... napewno jeszcze bedziesz miala taka okazje ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Eh, co do samej sytuacji przedstawionej powyżej, nie mam zastrzeżeń, a tym bardziej nie będę w to wnikała. Jednakże odrobinę irytuje mnie taki przebieg sprawy- reklamowanie się w komentarzach. Faktycznie, w regulaminie nie ma nic na ten temat, a to można uznać jako nieświadomą pomyłkę, dlatego żadnych punktów karnych ci nie przyznam, ale wolałabym, aby następnym razem nie powtarzać takiego czegoś.

    ~ Admin.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepraszam, ale nie wiedziałm o tym nic. Nie mogłam po po prostu nikogo znalezc, bo wybrana osoba byla nieobecna, ale juz jest dostepna i moja praca jest juz dawno wyslana. byla juz przed odpowiedzia Sharlen. . Nie powtorzy sie to, ale naprawde przepraszam ;(
    madzix111

    OdpowiedzUsuń
  14. madzix111, spokojnie, starałam się tak jakoś.. miło? ująć moją wypowiedź, aby uniknąć "przepraszam". Jak już wcześniej wspominałam- w regulaminie nic nie pisze na ten temat, więc zrobiłaś to w pełni nieświadomie i nie ma się co tłumaczyć. Głównym celem poprzedniej wypowiedzi było tylko to, aby nie robić więcej nic podobnego ;).

    Admin.

    OdpowiedzUsuń
  15. ok. Dziekuje ... ;p Pozdrawiam - madzix111

    OdpowiedzUsuń
  16. przepraszam ale chyba muszę zrezygnować z tego konkursu ponieważ nie jestem w stanie wykonać wywiadu bo coś mi się FS psuje i nie moge do nikogo wiadomości wysłać. . . ; C

    OdpowiedzUsuń
  17. Justyno, jak najbardziej rozumiemy twój problem, jednak jeżeli nie chciałabyś rezygnować z konkursu, to składamy ci propozycję- przeprowadzenie wywiadu z jedną redaktorek bloga. (Paulinki nie ma, więc niech to będzie Moufyn. lub gabryla_) Pytania wyślij na pocztę, tudzież gadu-gadu wybranej osoby, a ja nadeślę ci odpowiedzi.
    Pozdrawiam. Admin.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez miałam taki problem, ale na szczescie zaczelam wszystko wczesniej i w ciagu 3 dni mi sie naprawilo ... ;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochani 28.09 minął już , a my mamy na poczcie 4 prace...

    OdpowiedzUsuń
  20. tylko ??? hmmm... robi sie coraz "ciekawiej" ... widocznie, niektorzy nie uczestniczyli tu dla nagrody tylo dla zabawy, ale nie przeciagajcie... 28 to 28 !!! ;pp sprawiedliwosc musi byc ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. a można jeszcze nadsyłać pracę?dajmy na to..do soboty?
    jest szkoła,masa do ogarnięcia i czasami brakuje czasu na takie rzeczy jak konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  22. A szkoła? Mam tyle lekcji że hej... :(
    Wer_ka

    OdpowiedzUsuń
  23. no nie !!! wiedialam ze tak bedzie, ja chodze do 2 gimn. a jakos nadeslalam prace. poswiecilam czas w wolny weekend i ja zrobilam. bylo duzo czasu ... admini co wy o tych powyzszych prosbach myslicie ???

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziewczyny, przede wszystkim proszę, abyście nie wywoływały kłótni w komentarzach. Można dyskutować grzecznie, choćby normalnie, ale nie podnośmy tonu, bo to nie jest odpowiednie miejsce, a ja, jako że wybieram miss kontroluję jej całokształt. Chwilę się zastanawiałam, ale fakt, faktem, to ja jestem adminem i decyzji nikt za mnie nie podejmie. Rozumiem obydwie strony, mnie też szkoła, obowiązki często zawadzają, ale z kolei .."sprawiedliwość musi być". Ja pójdę na kompromis, postanowiłam zrobić tzw. "wymieszanie" waszych wypowiedzi. Zaliczam 50% od tych "za" i 50% dla tych "sprzeciw". Więc ogólnie: Przedłużam termin, do niedzieli, godziny 14:00, ponieważ gdyby tylko 4 użytkowniczki oddały pracę, to nie miałoby sensu, a nagrody nie byłyby warte ani jednej z was. Karą będzie odjęcie 2 pkt. z tabeli ogólnej punktacji. Bądź co bądź, ale rozczarowano mnie niezmiernie, bo większość osób zainteresowało się konkursem dopiero po czasie, a wzbudzanie litości to dosyć marna.. rola? Proszę o uszanowanie mojej decyzji. Jeżeli któraś z pań ma coś do zarzucenia, bądź chce poprowadzić ze mną ciekawą rozmowę, zapraszam na moje gadu-gadu, jak już wspominałam- to miejsce nie jest od kłótni. Wszelkie prośby na przedłużenie termin lepiej też kierować drogą prywatną wraz z własnym uzasadnieniem. (Moufyn.)

    OdpowiedzUsuń
  25. dziękuję za tą propozycję. przepraszam że po terminie wyślę pracę ale miałam wycieczkę i nie miałam dostępudo internetu. Zaraz wyślę pytania.

    Justyna . wonderfullyx

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak. Po co wszczynac kłotnie ... dobrze, że przedłużyłyście termin, bo rozumiem osoby, ktore nie zrobiły tyh prac. Ja sama jestem w klasie I gimnazjalnej i mam masę roboty i nauki. To sprawiedliwa decyzja. Czekam na wyniki. Mam nadzieęje, że przejdę.
    madzix111 ;p

    OdpowiedzUsuń
  27. ja jestem w ostatniej gimnazjum. ostatnio musiałam się nauczyć 130 słówek na angielski ; p wgl. bierzmowanie, egzamin . masaaakra -.-

    wonderfullyx

    OdpowiedzUsuń
  28. tak. rozumienm cie Justyna ... ciezko jest znalezc czas na choc troche odpoczynku ...

    OdpowiedzUsuń
  29. kiedy beda wyniki ... niecierpliwie sie ...

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli krytykujesz to może tak odważnie - nie anonimowo :) ?